Paula Yang - not the Hmong Spokesperson
p***@yahoo.com
2007-08-13 23:08:10 UTC
A recent article in the Fresno Bee on July 29th, cheerfully announced
that Paula Yang is the new Hmong spokesperson. Before any such claims
become valid, we must make sure that the person others are proclaiming
as our spokersperson is one of integrity and character. It is more an
embarrassment and a mockery than anything else because she surely is
not one that has the character and integrity of a leader.

Recent and current allegations against Paula Yang are not very
convincing me that Paula is the right person to be speaking on behalf
of the Hmong. Simply put, we don't need a spokesperson. She can lead
rallies all she wants, but on behalf of all the Hmong, do not start
calling her our spokesperson.

Here are the allegations:

(1) Paula mishandled donations to Shee Yee Yang and nieces who died in
the trailer burning in Clovis, CA.

(2) Paula was terminated from her previous employment at Valley
Children's Hospital after getting caught for improper conduct (sexual
relations at a workplace).

(3) Paula mishandled profits for sales of t-shirts at the recent
rallys for General Vang Pao.

(4) Paula mishandled donations for the young Frsno high school girl
who was killed in Southern California.

(5) Paula has had open adulterous relations.

Now, there seems to be a pattern here. If it smells like a pig,
snorts like a pig, looks like a pig and walks like a pig... it must be
a pig.

Do not get me wrong. Her recent work is worthy of a compliment or
two. However, she cannot be anywhere near money or men. She will
screw you and steal all the money. Then she will look for the next
tragedy to suck people's money. I just can't believe she has not been
sued or arrested.

How can this have gone passed us without any notice or comment?
Mysterious King
2007-08-13 23:21:53 UTC
Give to Cesar that which is Cesar and give to God what is God's.

All of what you said are mere hearsay...and you are probably the first
to say them. Besides, what people do at their pleasure are there own
personal business.

Paula was NOT selected as the Hmong spokesperson, she rose to the
ocassion. Speaking up for what one believes and feels take courage.
At least credit her with that. No one was willing to speak, she did.
At the time, she was the driving force...the momentum. Before then
and after then serve no relevancy as judge of her effort at that
moment. Judge not, lest you be judged.
TswvYim
2007-08-13 23:23:13 UTC
i agree with you phoojywg. before we jump the gun, let make sure that
everything clear and clean. we praise her for her work on a particular
event, but we can't not make her our spokeswomam.
l***@lycos.com
2007-08-13 23:24:31 UTC
Post by p***@yahoo.com
[...]
This sounds like some kind of personal issue. It's good know your
thought. Please reveal your true identity who you are and get the
fact straight if people jump on you. How did you know all these
things? Are you a man or a woman? What's your influence? You better
be ready to stand by your statement when you present the fact.
Thanks.

Nom
y***@yahoo.com
2007-08-13 23:45:49 UTC
Phoojywg,

Es nws muaj phoojywg sexual relation nrog Miskas los Hmoob? Nws puas
tau muaj txiv? Yog tsi tau muaj txiv ces yeej tsi ua li cas li. Tabsis
yog muaj txiv es tseem mus tham hluas nraug thiab no mas kuj yog dhau
ciam me ntsis lawm thiab ov.

Ntawm peb cov ntxhais Hmoob ces Paula, Laura thiab coob tus lawv yeej
muaj peev xwm kawg lawm. Xav thov kom tej tus neeg muaj peevxwm li no
txhob mus ua tej yam dhaux nrim heev xwb. Please be clean and we sure
one day will elect you as our council members, school board members,
etc...

Yajceeb
b***@yahoo.com
2007-08-14 19:54:01 UTC
Post by p***@yahoo.com
[...]
How can this have gone passed us without any notice or comment?- Hide quoted text -
Koj tsi paub tias poj niam thiab txiv neej yog fais fab no lov. Txawm
yuav txawj ntse thiab zoo nkauj zoo nkaug npaum twg los thaum ze txiv
neej lawm cais yeej mag thiaj tas xwb los maj. Nyiaj txiag thiab meej
mom tseem tuaj tom qab sexual lawm thiab naj.
zhen
2007-08-14 20:09:57 UTC
yaj ceeb liav,

mloob yawg beeplimvaaj thiab nawb mog. thaum nws nyob ze vaajmung mas
nws nyob tsis tau li. nws cia li tsa qhov quav rau vaajmung yaim yaim
xwb.
b***@yahoo.com
2007-08-15 10:51:48 UTC
Post by p***@yahoo.com
[...]
mom tseem tuaj tom qab sexual lawm thiab naj.- Hide quoted text -
yaj c

koj yuav tau mloog zhen nraj thiab os, rau qhov mob mob zhen lub pim
thiab lub plab tsi muaj leej twg pab li. Koj yuav tau mloog nws hais
thiab nplig nws siab.
zhen
2007-08-15 16:11:50 UTC
yaaj ceeb nawb,

koj ntsia seb. beepimvaaj qhov ncauj mob kas cees. vaajmev tsis paub
nws cas muab xa xa. xa tas ces vaajmev ho kis kab mob thiab ned. tam
sim no tsis pom tuaj hauv no vim mob heev heev li nws yawg pov lawm
tiag liav. hehehehehheeh
thiab nplig nws siab.
zhen
2007-08-13 23:52:59 UTC
phoojywg,

cas es ntev li ntev kuv mam li hnov ib tug poj niam thiaj ua heev
npuam li ib tug txiv neej? ntshe poj paula tau hloov npe ua 'pual
yang' no pod? vim li cas?
1. nws nyiam sib ua li txiv neej
2. nws nyiam nyiaj li txiv neej
3. nws khav txiv li txiv neej
4. nws nyiam hnov nws lub suab li txiv neej
5. nws nyiam dag noj dag haus li txiv neej

vuag, cia peb cov poj niam ua nej cov txiv neej thiaj paub kev mob
siab yog li cas thiab nawb mog. nej cov txiv neej twb 'ua ua' lawm,
tam no peb ib tug poj niam mam li sim me me kungfu xwb nej twb cia li
yuav qaug? hahahha

tso dag xwb. fresno bee tsis paub qab hau + quav os. fresno bee txwb
hais tau tej yam ruam li ruam tias hmoob ib txwm tsis muaj teb chaws,
tsis muaj ntaub ntawm, tsis muaj txuj ci, etc....

tam sim no nej cov txiv neej hmoob mag lawm ces cia peb cov poj niam
tuaj cawm los mas yuav?
y***@yahoo.com
2007-08-14 00:08:52 UTC
Zhen,

Koj xav li cas? Qhov niag sib ua zoo nyob xwb yeej tsi ua li cas li
ka? Txiv neej twb ua cas pojniam ho tsi pub ua ma? Ua tau las mas.
Muaj ib co mab dawb es tseem zoo siab cov nws tus pojniam mus rua lwm
tus ua rau nws saib ne.

Khib ua dab tsi ma? tus loj ua los zoo li. tus me ua los tsuas zoo li.
Zoo li koj lub qhov ntswg, tus taub tes ntxig los yeej haum. tus rwg
tes ntxig los nws yeej haum. yeej tsi make diferrent las sav puas yog?

Yajceeb.
b***@yahoo.com
2007-08-14 00:42:08 UTC
Post by p***@yahoo.com
[...]
Kuv xav tias kev uas poj niam txiv neej sib aim xwb yeej tsi ua li cas
li. Peb cov txiv neej twb aim heev tas npaum, kuj cia cov poj niam ho
aim thiab los yeej tau. Kawg Presiden clinton twb aim es nim yuav ua
li cas li naj. Aim tas los yeej tseem zoo li qub xwb os, txhob nyuab
siab.
zhen_
2007-08-14 03:03:46 UTC
yaj ceeb,

tej no me me xwb. txhob muaj xav ntau. nws niam qhau hais tuaj 2-3 niag
los lus xwb, tseem tshuav ntev thiaj li paub zoo nws lub me siab, lub me
qe. tus ruam thiaj li sau 'paula yang is the hmong spokesperson'. tus ruam
thiaj li mob siab + khib rau cov lus no. tej no mekas cuab ua business rau
hmoob xwb. lawv sau kom muaj muaj ceem kom neeg mob mob siab.
sensationalism. yellow journalism. tej technique no koj tus ua hlob tseem
tsis paub lod?
b***@yahoo.com
2007-08-14 11:30:10 UTC
Post by zhen_
yaj ceeb,
tej no me me xwb. txhob muaj xav ntau. nws niam qhau hais tuaj 2-3 niag
los lus xwb, tseem tshuav ntev thiaj li paub zoo nws lub me siab, lub me
qe. tus ruam thiaj li sau 'paula yang is the hmong spokesperson'. tus ruam
thiaj li mob siab + khib rau cov lus no. tej no mekas cuab ua business rau
hmoob xwb. lawv sau kom muaj muaj ceem kom neeg mob mob siab.
sensationalism. yellow journalism. tej technique no koj tus ua hlob tseem
tsis paub lod?
yajceeb es, tej no me me xwb tsi txaus zhen li os. vajmoob muab ua ua
loj tas thiab muab yas hloob hloob loj tas li lawm. kawg mev thiab
dub twb ua tsi zoo nyob lawm, yuav tau xuas yas pab thiab zoo nyob xwb.
b***@yahoo.com
zhen
2007-08-14 13:25:35 UTC
kuv yawg beeplimvaaj es,

hais txog qua yas mas kuv tseem nyiam tshaj koj os mog. txhob khib vim
kuv tau world record xa qau yas un ntev koj os. kuv siv kuv cov qau
yas tas no ces kuv mas txais rau koj thiab vaajmev neb sib xa os mog.

hahahhaha
n***@yahoo.com
2007-08-14 01:18:19 UTC
Post by p***@yahoo.com
[...]
nyob zoo tus zoo phoojywg,

muab qhov tiag uas tsi tau qhov dag, muab qhov tsi muaj uas tsi tau
qhov tiag.......peb uas neeg nyob yog tias muaj mas li hais yog tias
tsi muaj thov tsi txhob hais.........vim tias yuav rov qhia luag yus
lub siab........ua koj tsaug rau koj cov lus zoo tabsis pab tu siab
tias peb yog ib haiv neeg ib yam cas yus tseem yuav rov los thuam yus
haiv neeg thiab.......hais los txog yus tseem yog tus tsi zoo nawb
mog......zam txim ntau.......yog tias koj tsi nyiam sis paula los kuv
xa tias tsi txhob tuaj hais rau ntawm no...........hais kiag rau sis
paula person by person os nawb mog............ua koj tsaug ntau os
nawb

NkaujStPaul
tseemyeej
2007-08-14 02:04:15 UTC
Kuv tus me NkaujXawsPaum awd,
Post by n***@yahoo.com
xa tias tsi txhob tuaj hais rau ntawm no...........hais kiag rau sis
paula person by person os nawb mog............ua koj tsaug ntau os
Nev-v-v koj saib koj muab ua me-e lawm mas koj zoo nkauj lawm hov ntau
lawm ov. Tsam no mas kuv kam yuav koj lawm ntag ov. Cia kuv rov qab
mus nug poj niam tso nawb hiv-v-v...

TseemYeej.
n***@yahoo.com
2007-08-14 02:13:49 UTC
Post by n***@yahoo.com
paula person by person os nawb mog............ua koj tsaug ntau os
Nev-v-v koj saib koj muab ua me-e lawm mas koj zoo nkauj lawm hov ntau
lawm ov. Tsam no mas kuv kam yuav koj lawm ntag ov. Cia kuv rov qab
mus nug poj niam tso nawb hiv-v-v...
TseemYeej.
TSEEMSWB,
YOG KOJ MAS TSI MUAJ HNUB YUAV MI LI OS ..........HMMMMM
TIAMSIS YOG LAWV NO MI LOS YEEJ TAU ME LOS YEEJ KAM NA YOG KOJ NO TSI
TAU LI LOS YUAV TAU LOJ XWB VIM TIAS NEJ COV HMOOB LEES MAS ZOO ZOO
NRAUG KAWG LI NA.......YOG KOJ NUG TSI TAU NO KUV LI NUG KIAG
YOM..........

NKAUJSTPAUL
x***@yahoo.com
2007-08-14 02:57:53 UTC
All,

Nej txhob pheej hais txog qhov sib-ua xwb tsam vajjmoob tawm tuaj qhia
karma sutra rau nej na. Hiv hiv om.

For what I know, Paula is only spokesperson on behalf of vp for vp's
case, whether or not she got permission from vp's family, I don't
know, not spokesperson for all Hmong. She was also challenged Wa Houa
and Yang Dao why didn't they try to do something about vp's case and
whether or not their body contain any Hmong blood.

If Phoojywg's accounts above about Paula is true, I don't want to have
any Hmong blood.

Xeebtxob6
v***@yahoo.com
p***@yahoo.com
2007-08-14 19:25:29 UTC
Post by p***@yahoo.com
[...]
As I can see, many of you in here do not purport to sound argument and
rhetoric.

Nonetheless, thank you for all your comments. To some, your lack of
tact, respect and professionalism leaves a sour taste in the eyes of
many readers. To those who gave some thought into your responses, I
thank you for sharing from your great minds.

Just because you can write in "ntawv Moob" does not mean that you lose
control of your tongue.

As to this post... I have done the homework. I have spoken with many
who can verify to these allegations. I dare not make such bold
statements without having done so. I challenge those who doubt, to
make the inquiries themselves. I was only testing the knowledge of
SCH viewers. It seems we still have a lot to learn.

Enjoy....
k***@aol.com
2007-08-14 20:03:53 UTC
phoojywg aw-- ua cas yuav hais tus dab tsi li koj nas. cov ua ua kam
teb kam chaw li peb cov no mas txawm yog ntshaw cov muaj muaj
experiences li tus pog paula no xwb ntag los mas. ua cas kuv yuav
tsis lam hlua li nej laus. yog kuv lam hlua li nej mas paula twb yog
kuv niam yau lawm ntev lawm os cov hluas aw. yuav kom tau noj tau
haus yooj yim ces yuav tsum tau yuav cov poj niam zoo li paula no ntag
ho. paula got me vote.
m***@gmail.com
I googled her name and saw this post. Thank you for posting this about her. I do agree with you that I've also heard about these allegations. She was married to a cousin of mine and they returned her back to her Yang family because of her unfaithfulness to her husband. She now has a daughter who also follows her footsteps. The daughter has 3 sons all from different fathers(different race). Now, why would anyone want her to represent our people? Only people close to her know her personal life story. Granted it is her personal life but when you start being a news caster with no education or experience and preach about being a good hmong woman it becomes an ethical issue. You have to actually live what you preach. If you want to represent the hmong people and report on hmong people you have to really be honest with us hmong people. Don't lie, steal, cheat from us. I saw an interview with her and she talks about how she wants to stay in the hmong news and not go to the american news show because she loves the hmong people and want to help them. The actual truth is she cannot become an actual news reporter without a journalism degree or without experience. That is why she is staying within the hmong community. If you love hmong people so much then why are you dating outside your own race? She claims to love hmong but her actions speak louder then her words. So disappointing to see that she wants to have all this attention but there are a lot of hurt people who cannot overcome her bad choices in the past. Who knows, maybe she has ask for forgiveness from those families that she has stolen from and hurt.
T***@gmail.com
2007-08-15 13:21:22 UTC
Post by p***@yahoo.com
[...]
Cas zooli sawvdaws tsis xav ua Hmoob lawm tsis sub!!, Yog tsis xav ua
Hmoob lawm no, ces ciali tsiv mus nrog cov neeg koj xav nyob ntawd es
cia cov xav ua Hmoob nyob xwb es lawm sib pab lawd. Kuv xav kom nej
cov tawmtsam Paul Yang tseg nawb, peb cov Hmoob 350,000 nyob rau
Yeebncuab teb no, twb tsis kam mus hais es, Paul thiaj hais, nws mus
hais los tsis yog hais rau nws, nws mus cawm Hmoob xwb, nws yog tus ua
yog lawm, hos cov nyob tom tsev pw nrhiav tswvyim tuaj mus cem cov ua
tau no tsis yog lawm. Cia cov pojniam ho los mus tuav dejnum pab
Hmoob, cov txiv neej no, tuav tau ntev xyoo los lawm mus tsis txog
twg. Kuv thov nej nrog kuv qhuas cov pojniam muaj peevxwb.
phwvnyawm
2007-08-15 16:05:27 UTC
Paula thiab yawm yij W,

Yog neb tuaj hauv no thiab no ces txij no mus txhob pheej mus ua-ua
dev txuas nquag. Kuv tsis paub tus Phoojywg no yog leej twg?
(xeemtwg).Nws cov nqi lus nram qab puas muaj tiag?
Post by p***@yahoo.com
(5) Paula has had open adulterous relations.
Raws li kuv pheej mloog xov tooj cua hmoob 1210am mas Paula neb yeej
sib zog pab lawv cov mus nraug txim no kawg lawm nawb.
Tej laus hais tias ua neeg nyob yuav tos luag thov yus yus mam mus ua
txhob pheej mus ua-ua dev txuas nquag ces luag saib tsis taus yus,ces
yog zoo li tej zaum no ntag los mas tus muam.
Koj mas mus tij kub tsheej hnub mov tsis tau noj dej twb tsis khoom
haus......qw-w qa txhaws tag.......chim no raug luag cem lawm los
pod.....Tsum kiag txij hnub no mus nawb.......yog neb nyob tsis taus
li no ces tuaj pab kuv de zaub rau kuv coj mus muag.

Kuv hais rau nej sawv daws tias Paula muaj txiv nawb. Nws yog peb txiv
Paj Zeb Yaj tus ntxhais tus peb hu tias( Zeb Koos Les) nyob Merced nws
tus txiv ces twb yog cov hmoob Vaj ned.
t***@gmail.com
2016-06-22 19:25:38 UTC
Post by phwvnyawm
Paula thiab yawm yij W,
Kuv hais rau nej sawv daws tias Paula muaj txiv nawb. Nws yog peb txiv
Paj Zeb Yaj tus ntxhais tus peb hu tias( Zeb Koos Les) nyob Merced nws
tus txiv ces twb yog cov hmoob Vaj ned.
Phwv awd..,

Kuv haj paub kawg tias Paula yog YajZeb KongLe ntxhais las mas. Chiv thawj, sib ntsib, kuv xav tias ntshe Paula pim leem kub ntaqg no laiv. Thaum kuv nyuam qhuav los nyob CA, nws hu kuv: "Me nyuam PajTsab", kuv txawm xav tias ntshe tus poj no pim leem kub ntag no laiv.

Nug mus nug los, nws txawm yog kuv me yawm yij YajZeb KongLe tus me ntxhais hu ua PAJ ntag sav. Vim tias YajZeb thawj tug pojniam twb yog txiv ntxawm NyiajTsa ntxhais, Paula niam thiaj hu kuv ua dablaug, tabsis, Paula, tsis lees kuv li ne. Yij PajZeb tus tub "Tuam" twb yuav kuv tijlaug(TxawjZoo) ntxhais xwb ne.

Hamtsis, Hmoob Quav NTsuab tib yam nkaus xwb las as. Yog ib tug saib taus ib tug, puas tsim nyog Paula hu kuv ua :"Menyuam PajTsab" no nab?

TseemYeej.
y***@gmail.com
2017-06-19 01:42:12 UTC
I can totally agree about her wild affairs with guys. Then again, I heard that she is currently married to a Mexican guy who lives with his Dad still, in a low income apartment in Clovis. She found her match because her Mexican husband has been cheating on her ever since they met.